heminredning


Jag tänkte skriva ett avskeds tal till min blogg
men jag struntar i det. Miin mamma bor 1000 mil
från mig så hur ska hon hänga med i svängarna om
inte genom bloggen.

Så nu ska jag visa er lite new stuff hemma hos mig
Mormor o jag var på ikea, förutom att shoppa
så åt vi köttbullar med potatismos, äppelpaj och ramlösa.
för 16 kr per person. OMG!!


I fjädrarna så finns det små lampor. Väldigt höstigt



Nagelbordet har blivit förminskat och rosa stolar blev turkosa.
med nya gardiner=)









Till och med badrummet fick lite nytt


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du fortsätter blogga!!!!!!

Vilken fin lägenhet, det ser jättemysigt ut!

Det är bra med lite homemakeover terminsvis och kul är det oxå.



Jag vill komma upp och mysa med dig!



Pussis

2009-10-27 @ 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0