Chrístmas



Jag har tittat på barnleksaker ikväll
Det känns som att jag näästan skaffat barn nu
Jag skulle vilja köpa maaaasssa särskilt barnkläder
för det e så gulligt när dom är små.

Men nu är vi på klappjakt till Labiyoni
det lutar åt kanske målarbok?kritor?serietidning?t-shirt?
Vem vet vad en 4 åring önskar sig.?!

Köpa julklappar är det roligaste jag vet!!
Nu när man har en egen lön så finns det inget speciellt
som man själv önskar sig för det har man redan köpt.
Såå då blir det roligare att ge.
Dra tillbaka tiden tio år och visa den här texten
så hade jag ramlat baklänges haha..

Iår har jag bra julklappar på G


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har alltid tyckt om att ge hur fattig du än har varit mitt gull!



men eftersom du har så mycket pengar nu så önskar jag mig:

scrapsaker,symaskin,rakapparat,masaikläder,böcker,biobiljetter,parfymer,nagellack,läppstift

fåtölj,säng,gardiner,nya köksluckor,mm mmm jag återkommer.....



fattiga morsan :)))

2009-11-18 @ 11:32:39
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0