Och så vidare..

Mella är lite grann i en depression, Hon vill mest sova när vi är hemma.
Hon följer efter i lägenheten men så fort jag stannar lite
så lägger hon sig, I tvättkorgen, På mattan, wherever.
Det är så här dom flesta hundar är och även om jag saknar mitt lilla
yrväder så är det rätt skönt med en hund på normal energi nivå!!
Ett tag i alla fall!




Min bostadförening är så rik så i juli behöver vi inte betala hyra.
Hur bra får det bli liksom, Im so happy!!!
Jag älskar min lilla etta. Jag flyttar ALDRIG!

Men till dig/er som har satt upp CSN:s regler:
Hoppas du återfödds som extra extra fattig student.
Så fattig att nudlar är lyxvara.
usch vad jag e trött på CSN.


Igår var ni nästan 30st som kom och hälsade på här
Sååååå roligt.
I början var ni tre haha. (Jag en av dom tre)
Men jag undrar ju vilka ni är?!
Är det ingen som vill avslöja sig?

Ha en underbar dag nu strangers

Kommentarer
Postat av: mamma

jag avslöjar mig direkt :)))))



Stackars mella, hon har PMS, det är inte lätt att vara kvinna. Det är tur att hon kommer till mormor snart, då ska jag pussa henne hela dagarna och vi ska titta ut och se vad grannarna har för sig.



Puss till Mella!

2009-05-05 @ 08:14:01
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: My

mella saknar ju mig! de e därför hon e deppig. snart kommer jag to save the day! maj den 11 :) hoppas du behöver en hundvakt dom dagarna haha

2009-05-05 @ 11:23:44
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: Nikos

Här är nr 6.

2009-05-05 @ 14:29:43
Postat av: mamma

Idag ligger Sigge bara och har ont i magen, tror jag. Han kanske sympatiserar med Mella ;)



Puss

2009-05-06 @ 12:42:20
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0