pussa grodor!

 Jag kom två timmar för tidigt till jobbet idag.
Jag kom då två timmar för tidigt till hundvakten.

Tur att det alltid löser sig ändå.

Idag har jag bara gått 12000 steg så jag e lite besviken
15000 per dag är målet.
Jag har tjatat mycket om att jag är mackoman och det är inge skämt.
Så idag och igår så har jag ätit lite annorlunda.

Frukost-rågbröd och te
Lunch-pastasallad
Mellanmål-keso paprika och hårt bröd och ett äpple
Kvällsmat-yoghurt med musli och riskakor och banan.

Det betyder att jag har dragit in på cirka 4 mackor .
Jag brukar äta macka till frukost, mellanmål och kvällsmat.
Jag är mät i alla fall. Nice!

Imorgon är jag leeeeeedig.
Måste åka till stan och byta ut min gula gele
så nagelverkstan kan ha öppet lite imorgon!

Ska också på en fika hrmm (date) haha...

hang tight!





Gissa hur många grodor vi pussade på!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du går ju jättemånga steg. jag får aldrig ihop mer än högst 3000 när jag går på hundpromenaden, då tycker jag att det är en långrunda.



Man ska gå 10 000 på en dag!!!!!! Då är det bra!

Så du är före........låter bra och nyttigt din meny, något att ta efter för mig med stor putmage efter helgen och innan.



puss

2009-05-21 @ 13:48:30
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0