Helgen

Det blir aldrig som man tänkt sig, jag hade planerat den här helgen i minsta detalj. Det gick ju så där.
Men jag är helt nöjd ändå. Fredag blev det en god tacos och rödvin med Bella Poppi Mella och jag så klart.
Jag glömde sätta på blixten när jag fotade så jag väntar på att underbara Bella ska lägga upp bilder så jag återkommer.
Lördagen gjorde jag en makeover här hemma, Isabel har det så mysigt hemma hos sig, så jag gick hem o flyttade runt möbler och jag älskar det ni ser hur resultatet blev i förra inlägget.
Lördagen fick jag nån psykos och trodde jag var sjuk, jag tror fortfarande det men läget är oförändrat. Alla som känner mig vet att jag har fobi för sjukdomar. 

Söndagen åkte jag och Y och hennes mamma till haga forum och åt,
det var buffe och här är ett smakprov...






Sen blev det en tur till Barcelona för att träffa min babe Emilia och teaterbaren folket
vid det laget tog batterierna slut i kameran så klart,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0