namnsdag

Jag har namnsdag idag, Josefin som kommer ifrån Josef. Mormor skickade ett brev o pengar åhh jag blev glad, ni andra glömde bort men det e väl okej jag är ändå sjuk nu så ni får ta den där tre rätters midan när jag e frisk

Jag och mella inhandlade godis kycklingsoppa baguetter äpplen och passionsfrukt och glass så klart
Mella ligger redan under täcket och sover, hon e så gullig och snäll hon är nöjd fast jag inte är världens roligaste.




Jag är trots sjukdom väldigt vacker. JAG ÄR BRUNETTE AND LOVING IT!!




Kommentarer
Postat av: Behnaz

åå busemella. krya på dej raring.. du är jättefin i brunt.

2009-03-20 @ 00:38:57
URL: http://behnaz87.blogg.se/
Postat av: Bella

haha gulle-mella-korv!!



krya på dej darling.

2009-03-20 @ 13:28:05
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

Klart att jag kommer ihåg din namnsdag. men vi firar ju varandra bara på Marioa-dagen. Du blir alldeles för bortskämd annars.



Puss

2009-03-21 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0