trötthet

Jag e trött, jag e så trött så jag orkar knappt röra mig.
Jag ligger i sängen som en guldfisk i en liten skål.

Jag är så vek nu förtiden förrut kunde jag jobba 60 tim veckor
Nu måste jag ha en dag för att återhämta mig .
Mina ben är som spaghetti när jag går idag.

Så nu ligger jag här och har planerat INGET
Jag nöjer mig med att kolla på super nanny och oprah
Det spöregnar och blåser storm nu tur att jag o mella hann ut innan
Mella ligger under täcket.

Kanske men bara kanske så går jag och handlar lite mat sen.

Med sånt här väder behöver man lite dåliga filmer o slökolla på
SÅ ett päron till farsa i Las vegas
Eller att göra en pudel med Eva Röse

Det får bli dagen enda dilema..

Och Mamma varför svarar du inte???????????
Vart har du tagit vägen?????????




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att du har blivit lite stresskänslig. Närt du jobbade så mycket med dubbla jobb och inte var ledig alls, det kommer nu. Kroppen säger ifrån och vill ha en återhämtning. Så ligg du och var en guldfisk idag, så blir allt bättre i morrondag igen.



Pussis

2009-06-12 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0