Dagen före

Dagen innan midsommar, ja det ska firas!
Jag jobbar imorgon och helgen så jag firar nu



Vinet var ingen höjdare men det får duga...jag är ingen somelier liksom!
Cherrys från torget såååå goda!


Mella har också firat midsommar idag
Vi var i zoo affärn och han som äger butiken sa
att jag fick släppa Mella lös så fick hon ta vad hon ville
Så hon stack ner huvet i godiskålarna först och sengick hon till
ben hyllan och tog en vomburgare.
Behöver jag säga att Mella har lite ont i sin mage nu.
Men jag gissar på att det var sååå värt det.


Det blev lite naglar också. JAG ÄR SÅ NÖJD!


För överigt så har jag och Y lagat köttfärsås och spagetti
Druckit rose med Cherrys
Varit i ärvinge
Fixat naglar
Kollat på drakarna på svt
Lekt med hundar
Och i största allmänhet latat oss.


Nu ska jag O mella sova...Sov gott stjärnor!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken härlig dag ni har haft!



Skulle gärna sett Mella rusa runt i affären. det var hyggligt av honom att komma med ett sånt erbjudande!



Puss!

2009-06-19 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0