Michael Jackson

Jag är nog den enda bloggen i världen som inte gjort ett MJ inlägg
Det e så klart jag ska hylla MJ.


Jag drömde förut att vi skulle gifta oss
Jag såg filmen om hans liv om och om och om igen
Läste hans självbiografi en hel sommar
och lyssnade på hans musik i min freestyle.

Efter att vi var gifta så skulle vi flytta ihop
i hans hem på 36 rum och i vårt sovrum
skulle vi älska på en rund säng som stog mitt i rummet.


Now if you feel that you can't go on
Because all of your hope is gone
And your life is filled with much confusion 
And happiness is just an illusion
And your world around is crumbling down
reach out come on reach on out for me
I'll be there with a love that will shelter you
I'll be there with a love that will see you through



Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej vännen..

Såg att du bloggade, nu har jag en ny att följa :)



Massa kramar på dej

Linda från skolan :)

2009-07-02 @ 01:29:47
URL: http://mamilillan.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag kommer oxå ihåg din Jackson period, då gillade jag hans låtar oxå. Jag har faktiskt en gammal motownskiva där de sjöng reach out som Jackson Five! Den kanske blir värd en massa pengar nu ;)))



Pussis

2009-07-02 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0