Fredagsmys




Svenska pannkakor fast med en msk socker
och en tsk bakpulver så nästan att det blev amerikanska.
Dom blir fluffigare än vanliga med inte lika hårda som amerikanska.
Goda som bara den, vissa fick nougat på sig också.

Apropå pannkakor så kommer jag ihåg när jag jobbade¨
på T-baren så hade dom förberett pannkaksmeten
dagen innan så när vi kom så hade bakpulvret gjort
att den svällt över kanten och det var smet all over the place

En annan rolig grej var när jag o Nikos åt pannkakor
hemma hos honom och i kylen fanns en stor klump
nougat typ ett kilo för att vara exakt, det var ju lite svårt att hyvla då
Så Nikos stoppade in hela klumpen i micron...
Ja jag behöver nog inte säga hur det slutade haha...

Kommentarer
Postat av: mamma

Mums så gott det ser ut! Det var längesen jag gjorde pannkakor. det var ett bra tips med bakpulvret, det har jag inte testat.



Pussis från en trött mamma

2009-07-25 @ 12:39:59
Postat av: midnightboom.webblogg.se

sugen på en somrig outfit från topshop? kolla min blogg. haha!

2009-07-25 @ 13:19:28
URL: http://midnightboom.webblogg.se/
Postat av: MJ - fansblogg

Frågestund i min blogg, ställ en fråga. :D

2009-07-25 @ 13:55:01
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Y

Fy helsike vad roligt det är att läsa i din blogg!!! Jag har verkligen saknat dig. Känns riktigt tråkigt att behöva åka igen men vi ses ju när jag och du är hemma igen. Massor med kärlek till dig min ängel.

2009-07-25 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0