Brazilets



Eftersom Y är på resande fot för jämnan
Så har det varit lite ojämnt i present utdelning
Det vill säga att jag cashar in en massa utomlandspresenter
Så på fredag när hon kommer hem så har jag en till henne
En välkommen hem present,
Man kan ju tycka att jag är en gåva i sig själv men men hehe

Jag har köpt Brazilets till oss
En 200 år gammal acessoar från mystika Bahia i Brazilien
som man virar två ggr runt handen
och sen knyter tre ggr för tre önskningar
När sen bandet släpper så uppfylls önskningarna





Kommentarer
Postat av: mamma

jag vill oxå ha!!!!!



Du måste tänka på din mamma oxå! Det är y hit och Y dit, det är orättvist!



Ingen puss ;(

2009-07-24 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0