helgen...

J var här och vi kollade på film igår, seven punds hette den and i looved it! Jag brukar alltid bli missnöjd efter att jag kollat på film så där besviken för att den inte har gett nått men åhhh va bra den var. Fast jag gillade girls just wanna have fun som jag såg hos Bella med alla bodys och hårspray också!





Mellas hundvakt ville inte va hundvakt så hon har fått trakassera Yamit och hennes familj,
Det ryktas att Mella har ätit tre skålar hundmat, grisknorr och en massa annan människo mat,
Vi har också börjat med operation -Inte bita Sheli i svansen-
Själv har jag spenderat helgen på jobbet det var väll så där fast en tjej skulle sluta och hade med sig två tårtor till oss och en bukett tulpaner gullit! I wish you the best!

Nu är det beck och cheezballs från igår med ett glas pepsi som gäller!

Kommentarer
Postat av: mamma

Då är det inte bara jag som gillar att ge Mella mat hahaha. Hon mådde prima kan jag tänka mig!



Krama och gratta henne på födelsedagen, jag får kompensera henne på något sätt. men jag har satt in lite fler foton på hennes blogg sen julas. Det får bli en liten present än så länge. Puss

2009-02-23 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0