20 frågor med Josefin

1. Värsta känslan?
Ensamhet, ångest


2. Bästa känslan?
Tillfreds och nöjd

3. Din första tanke när du vaknar?
Ut med Hunden!!

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
nån nokia signal som får alla att hoppa i taket


5. Har du någonsin varit kär?
Ja så klart, helt underbart!


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Två tavlor, tre änglar och foton på mig och morfar


7. Vad har du under sängen?
Två stora lådor fulla med prydnadsaker av olika slag

8. Ser på?
The secret lie of the american teenager

9. Lyssnar på? 
Beyonce med Halo 

10. Skriv nått smart!

Det är din skyldighet att vara ditt bästa jag


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
H och morfar:)

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
hallå, jag saknar dej.vart är du?sover? 

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Ta hand om hemlösa hundar

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Som underbar kanske?! haha


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När vi hämtade Akela och Mella så klart

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Jag vill va värlsmästare i att göra snygga naglar, Nagelmästaren!


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ingen en tå kan jag offra som högst

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Styrka


19. Vad är du beroende av?
Ciggaretter och kärlek och hundar

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
hunden, vänner, och en telefon i fall vi vill åka hem


Kommentarer
Postat av: Bella

prydnadssaker säger du? hmm. hahahahaha!



<3

2009-02-17 @ 15:37:12
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: mamma

Skulle du verkligen inte ta med mig till en öde ö????

2009-02-17 @ 22:07:35
Postat av: Yamit

Du är ju så sjukt fin! Underbara svar min kloka flicka. Du är en av Guds finaste skapelser.

2009-02-26 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0