marknad




Idag har jag och T varit på julmarknad.
Han sa att vi skulle till sollentuna julmarknad men
han skoja bara vi åkte till Sigtuna.
Och jag förstår nu varför husen är sååå dyra
för det är såååå Mysigt där.
Husen är små, caferna är gulliga.

Det fanns massa tomtar att köpa så klart.
Ett lucia tåg hann vi med. Och en massa barn som
spelade och sjöng i gränderna.

Det fanns annat att köpa också, och väldigt billigt.

Själv kom jag hem med två jätte limpor.
Honungsbröd rättare sagt.
Jag har skivat bröd i två timmar nu.



Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det mysigt! Så tokigt att du inte kan komma ihåg din barndom, så många gånger vi har gått där och fikat på mysiga kafét med choklad med grädde i kylan.

Roligt att du kom dit som vuxen.



När får man se och träffa T????????



svärmor

2009-12-14 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0