En katt för mycket


 


Jag åt lunch med en äldre herre idag cirka 50 år
Han jobbar åt en uthyrningsfirma och hjälper oss på jobbet nu

Han berättade att han hade skaffat en katt för ett år sen
men nu har dom flyttat högre upp och han vill bli av med den
så nu får den bo själv i den tomma lägenheten på nedre plan.

Så jag sa att han kunde sätta ut en annons på blocket.
Men det kostar cirka 25 kr och eftersom han förra månaden
hade gjort av med lönen dom första två veckorna så hade hans
fru tagit alla hans pengar så han har noll kronor på sitt konto
den här månaden och verkligen inte 25 kr till katt annonsen.

Fatta att ha noll kronor inte ens en tjugolapp i fickan.
Vem går med på det?! Vem lämnar sin katt så där?!

Jag grät inombords för hans stackars ensamma katt
och skrattade lite inombords åt hans ekonomiska situation.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger bara: DUMMA KARL!!!!!!

2009-08-22 @ 10:38:15
Postat av: mamma

Sen vill jag bara tillägga att är man 50 och över så är man mogen och inte äldre...........så det så!

2009-08-22 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0