undulat-läxa


Idag är min enda lediga dag den här veckan
Jag sov till halv tolv så jag är utvilad i alla fall
Men kommer nog va rätt trött i helgen i alla fall
Jag blir alltid det för att man måste gå upp så tidigt

Jag har lärt mig i alla fall att man måste ligga steget före
och försöka göra allt innan det blir jobbigt och för mycket

Förut så låg jag alltid i sängen och tänkte på allt som
skulle göras men inte hade gjorts men när jag vakna
så gjorde jag inget i alla fall och så blir det helt överväldigande

Tvättar man inte en gång i veckan så blir det till slut ett helt berg
Ja ni förstår säkert vad jag menar.

Tänk va lång tid det tar att mogna ändå

Jag kommer ihåg för några år sen så gjorde jag av med
alla pengar första veckan efter lön och för den sista¨
 tusenlappen köpte jag en undulat fågel.
Jag och fågeln levde på kärlek resten av månaden.

Ja man lär sig nått av allt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kloka tankar, men sen är du ju min dotter :)).



Det där med mognaden, den kommer lite då och då, jag är inte ens fullmognad ännu :)))



Puss

2009-08-27 @ 10:06:10
Postat av: Anonym

Och sen öppnade du fönstret och släppte ut stackarn!

2009-09-01 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0