Golfing



Jag och min date åkte till Rösjön och golfade loss.
Förloraren skulle bjuda på glass och sen för att höja oddsen
så skulle ja om jag vann få spela in en låt i hans studio och om han vann
så skulle han få göra sin naglar hos mig i salogen.

Men jag vill inte spela in någon låt så jag kände mig inte jätte pepp
på att vinna plus att jag brukar inte va så bra på golf.

Jag låg två slag före honom i halvlek tro det eller ej
 och sen när vi räknade ihop allt så låg vi precis lika 93 slag var
 Helt sjukt. Vi var lika bra/dåliga ja hur man nu vill se det.

Vi firade med en slushie och en geisha glass.


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tror att han åtminstone var gladare än dig, tänk att komma med långa naglar till jobbet, stackaren. Men vi kan spela in en skiva ihop med gamla covers. Vi sjunger jättebra ihop i bilen.



pussis

2009-08-10 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0