lite tanke

Det jag har frågat mig själv om och om igen är vad meningen för mig
 med att gå igenom det vi förrut gjorde.
Jag har inge definitivt svar på det, men jag kan också se
skillnader från före H och efter H.
Det känns lite som att det är så mitt liv är
uppdelat när jag tänker på det.
Före under efter.

Jag kände mig så missnöjd innan jag träffade H.
Det var mest grått hela tiden. Inte svart men grått varenda eviga dag.
Sen träffade jag H och grått blev ljust ljust ljust.
Jag ska inte lura er eller mig själv och säga att jag för en enda sekund trodde
att det skulle vara lätt  men allt är bättre än grått.

Sen kom den där dagen då jag hade åkt berg och dal banan en gång för mycket.

Det var mitt fall fast ändå det bästa som hänt mig.
Den dagen förändrade min syn på mig själv.

Jag förstår nu att jag är ansvarig för min lycka
Jag förstår nu vikten av att ta hand om sig själv
Jag förstår att det är jag som väljer i livet


Och därför går jag upp varje dag och väljer glädje lycka kärlek
ALLTID.
och jag önskar er detsamma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0