Foodcourt

Stekta grönsaker i basilika och tomatsås


Pastasallad med italiensk vinegrette


Jag gör oftast matlådor. Men det brukar bli väldigt mycket
köttfärsås eller stroganoff. Det e liksom standard.
Men sen ibland måste man piffa till lådorna lite.
Jag kan fortfarande ha lite mat ångest sen jag jobbade som kock
Att röra runt 15 liter sås och steka 300 kotletter gör att
man gärna tappar matlusten.

Det ändå jag aldrig tröttnar på är mackor.
JAG ÄR MACKOMAN
Jag drömmer om varmt vitt bröd som andra
drömmer om choklad.
Så idag firar jag och Mella med att baka baguette i ugnen.

Mella dock lite trött....


Och kanske jag meee...

Kommentarer
Postat av: My

me too me too. mackor slår allt.

2009-04-17 @ 13:43:59
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: annica

Usch vad hungrig jag blir, det ser jättegott ut! Du måste laga detta när vi ses, jag får ju aldrig smaka din mat.

Jag festar på en ynka knäckebröd och längtar varje dag till mina två rostade bröd på morronen. Men jag känner mig lättare nu, svävar inte precis, men gungar fram bättre i alla fall :))



Puss

2009-04-18 @ 15:02:48
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0