ullared

Idag skulle vi på numera den årliga ullareds resan och jag mutade Estelle med att hon skulle få en leksak om hon satt i kundvagnen hela besöket. Precis vid ingången fanns små my little ponys så då valde hon den. Och så satt hon där så snällt så när jag hittade ett my little pony slott frågade jag om hon ville byta in sin lilla pony mot slottet. Får jag den fast det inte är min födelsedag? Jaa det får du!! Hon bar den stora kartongen helt själv hela vägen genom varuhuset och hem. Milo mutade vi med en gräsklippare som han drog runt med. Han tycker om att köra saker och när han tröttnade på att gå runt o kolla på saker så fick han köra omkring med den. Dock var den en och annan fot som kördes över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0