blommor

Eftersom jag var så trött igår så ville jag ta igen det idag. Jag och Estelle åkte till mcdonalds för att hon önskade hamburgare. Det e lite konstigt för hon äter inte just hamburgaren. 2 dl mjölk pommes frites och äppelklytor blev det. Sen åkte vi till djuraffären och kollade på kaniner fiskar och råttor. Råttan var favorit. Jag fråga henne vad han heter. Gubbe heter han.

När vi kom hem så fick Estelle feber så vi har mest kollat på Daniel tiger på tvn.
Hoppas det blir bättre imorgon!!

Jag har plockat några snödroppar från trädgården. Det e helt fullt av dom och massor med vårlökar har slagit ut i lila gult och blått.









Syskon 4 life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0