Sep. 19, 2014

Jag vann två biljetter till aftonbladets gala. Jag tänkte först inte gå men tuuuur att jag gjorde det för det var storslaget!
Vi fick en jätte fin svit högst upp på hotellet med utsikt över gröna lund o alla båtar. Vi fick en jättegod lunch och sen var det lite prisutdelning och föredrag. Sen bytte vi om till finkläder och blev hämtade med båt till winterviken. Där dansade samba tjejer och ett live band spelade. Festmaten lagades av en av domarna i Sveriges mästerkock och sen var det liveband tävlingar o disco.
Disco i sjunde månaden var lite mycket för mig så vid ett gick jag o la mig heeelt slut!!












Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Var hamnade din förrätt?:). Vad roligt att bara få vara med på jippot. Lite diskodans blev det väl så Alfred fick sova gott på natten :)
Pusssss

2014-09-28 @ 18:15:21
URL: http://quiltflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0