Mar. 24, 2014

Idag har jag varit o kört halkbanan. Det var läskigt och super kul!! Bilen har stödhjul så man vinglar och sladdar så däcken ryker. Jag har också äntligen gjort mina inbjudningskort till min 30 årsdag. Förra veckan ansökte jag om förskoleplats till Estelle där ute. Och på rekord tid har vi fått plats. Det har knappt gått en vecka!! Vi fick vårt första hands val som ligger 200 m från där vi bor och är det största dagiset där ute. På fredag kommer fotografen för att fota vår lägenhet. Nu börjar det hända saker!!





Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Du är duktig du:)). Jag hoppas jag blir bjuden på kalaset och slipper sitta ute och frysa:). Det har ju hänt när du fyller år :)).
Pussis

2014-03-26 @ 16:07:52
URL: http://quiltstickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0