mer semesterbilder






Här är jag och Estelle på väg till kvälls showen som var varje kväll. Det var olika varje kväll. En kväll var det teater och en annan så var det akrobater. Efter det så var det live musik och dans. Men vi gick alltid efter oftast o satt ute o spelade kort o drack vin.



varje morgon åt Estelle pannkaka till frukost. Hon fick aldrig nog. En morgon slog hon upp ögonen och tittade på mig och sa Mamma äta pannkaka. Hon rabblade pannkaka pannkaka pannkaka ända till resturangen .




Estelle har klätt upp sig :)



väntar på mat med pappa. Det fanns hur mycket mat som helst. Varma och kalla rätter + grill rätter, salladsbuffe ostbuffe och efterättsbord.

Så det första jag var tvungen att göra när jag kom hem var att damma av gym kortet. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för bilderna. jätteroligt att få vara med o kolla. ring när du får tid , är nyfiken på hur ni haft det. Verkar bra av bilderna att döma.
kram mormor

2014-02-19 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0