Feb. 26, 2014

Idag är den bästa dagen för då slutar jag två o kan hämta Estelle tidigt o innan middags stressen. Hon kan gå upp i klätterställningen själv och åka kana ner. När jag kommer så ropar hon Titta mamma älskar åka kana, åka meraaa!! Super stolt tjej! Sen åkte vi hem åt frukt och målade lite med målarfärgen. När vi sitter där så räknar jag till tre och då fortsätter hon fyra fem sex sju åtta nio tio elva tolv sen tog det slut. Hon kan räkna till tolv!! Coolt. Det bjuds på mycket skratt. I morse så fråga jag om hon älskar mamma. Jaa älskar mamma och sen säger hon med utsträckta armar Jättekram som dom säger i teletubbies :)










Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Kan det vara möjligt att hon gillar siffror, då får vi inte det lätt :))) pussis

2014-02-27 @ 19:18:11
URL: http://quiltstickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0