påsk

Vi har ätit påskmat med halva Tommys familj. Mycket skönt att få slippa laga mat. Vi åt halvt påskbord och sen lamm o potatisgratäng. Jag ångrade att jag vräkte i mig mat för till efterätt så fanns det ostkaka muffins med chokladfyllning o cheesecake. Estelle fick ett litet påskägg av sin farmor med godis i men hennes gudfar svängde förbi med ett ännu större ägg så det var mycket att bära runt och äta så klart!!!


Vi gjorde ett försök till att bränna lite kalorier med en kvällspromenad och avslutar med en film. Glad påsk!!










Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Jag vill inte vara moralisk, men det var väl ändå lite väl mycket godis för min prinsessa :(

2014-04-20 @ 17:29:30
URL: http://quiltstickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0