tjejkväll

 
 
I veckan hade Jojjan bjudit mig på tjejkväll.
Det var inte igår så det var super kul.
Hon hade gjort tacos men med fransyska istället för färs som hon hade
kokat i hundra timmar. Det var så himla gott. Sen när man tror att man 
inte orkar en enda tugga mer så kom en äppel och persikopaj med kokos.
Genast gjorde jag mer plats i magen!!
 
Sen spelade vi Alias. Ett sällskapspel där man är två i varje lag
och så beskriver man ett ord för varandra.
Veronica och hennes partner låg hästlängder för oss andra.
Jojjan blev dålig förlorare och försökte fuska.
Och jag och Malin hade lite svårt
att minnas orden hela tiden så vi kom sist!
 
På tisdag ska bakklubben återförenas efter nästan ett års uppehåll.
Eller ja vi la det på is kan man säga. 
Pepparkaks säsongen har ju inte börjat än så nu blir
det cupcakes med glasyr och annat gott!
Så kom hem till mig på onsdag och ät upp alla så jag slipper.
Förra gången så hade jag ungerfär 300 mozartkulor och 500
pepparkakor kvar, ingen ville ta med sig hem!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Du vet att du har en mamma och bonuspappa som inte tackar nej till gosaker som blir över. Det GÅR att skicka per post och du inte vill leverera personligen :) Pussis

2013-09-25 @ 11:47:30
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0