spis

 
 
Eftersom Estelle är så stor och kan gå, hon har i alla fall
tagit dom första stegen. Hon ramlar efter tre fyra steg.
Så hon fick en liten present av oss. En ny barnspis.
Hon blev jätte glad för i den här spisen får man in ännu mer saker i ugnen.
Så nu ligger allt lego, två muggar, en sten och lite annat småplock där.
 
 
Här är Estelle på väg till dagis i koftan som mormor har stickat.
Alla fröknar på dagis tyckte den var jätte fin.
Estelle har lekt med ett annat barn idag också. Annars så är hon
mest på väg nånstans själv för att upptäcka nått men idag hade hon lekt 
med en annan tjej i 45 min sa dom. Annars så säger fröknarna att hon är 
ganska bestämd och vet vad hon vill, Hon visar upp sin mage ungefär 3-4 ggr
varje dag och är inte still en sekund när dom är ute.
 
 
Här är jag innan jag gick på min arbetsintervju igår.
Efter att jag varit där och Estelle som lärde sig gå så 
var jag helt slut så det blev en varm choklad i en 
soffa på waynes coffe i kista galleria :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0