hår

 
 
Igår hade jag sån tur att Jojjan behövde en gör om mig modell.
Och jag skulle ju ändå till frisören och färga utväxten så det
var ju perfekt att hon frågade mig. Vi gjorde inte utväxten utan
vi la en mörkare färg uppe och sen ljusare där nere som är populärt nu.
Och det passar så bra till hösten. Sen klippte vi kanske 8-9 cm och
inte nog med det så fixade hon mina naglar också.
Jag är världens gladaste tjej!!
Idag ska jag och Jojjan och Veronica dricka vin och äta ostbricka.
Och jag bakar kakor i fall nån vill ha!!
 
 
Före
 
 
 
 
Efter
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Vilken härlig lyxdag! Kan du inte ta Jojjan med dig så jag oxå får en lyxdag, jag har slitet hår och avbrutna naglar :(

2013-09-25 @ 11:45:31
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0