sova

 
 
Tommy har åkt till Österrike för att kolla på ljuskällor
så jag och Estelle hänger själva ikväll. Eller så värst mycket hann
vi inte hänga innan hon somnade för igår natt så var hon vaken
och vände och vred sig jag vet inte hur länge!!!
Men innan hon skulle sova så skulle hon sätta på sig mössan.
Jag prövade att ta av den innan jag la henne ner men det blev ett väldigt
liv på lilla fröken så jag satte på den igen och då la hon sig ner och somnade.
Nu ska jag och vovven mysa i soffan och dricka te :)
 
 
Här är en liten tjej som till slut somnade raklång i föräldrarnas säng!
 
Här är två morgontrötta men glada tjejer!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Duktig tjej som klär på sig själv oavsett vilken tid på dygnet :)). Den lilla godingen.

2013-10-30 @ 18:26:44
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0