valborg

 
 
Igår var vi hemma hos Tommys föräldrar som hade smällt upp ett stort tält på altanen.
Och sen hade dom köpt ett helt viltsvin som dom hade grillat hela dagen.
Vi gick dit med Carro och Stefan. Lita fick också följa med och med tanke på
hur stor hennes mage är idag så fick hon nog i sig en hel del av svinet.
Hon sprang fram och tillbaka hela tiden och blev nog matad av alla.
Estelle fick också smaka och även hon åt gaaaanska mycket,
 
Det var rätt kallt efter ett tag så vid tio så åkte vi fyra hema till oss
och så spelade vi monopol jag gick i konkurs först :(
 
Estelle ska ha min mat också,,
 
Jag grillade korv till mig själv.
 
Här är den!!
 
Två minuter senare så sov hon inpackad i Johnny och Michaelas filt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0