brand

 
 
Estelles förskola har brunnit upp. Så himla synd när den var så bra!
Och vi som hade ställt Estelle i kö när hon var 3 månader bara så vi skulle
få den förskolan och gå på ur och skur dagiset så hiunner vi bara gå knappt
två månader så brinner den ner. Jag är imponerad över att dom lyckats 
hitta lokaler på 12 timmar bara. Det är 112 barn som ska fördelas över solna.
Och dagen efter branden så har dom hittat olika lokaler och nu ska dom skeppa över 
leksaker och miljö och hälsa ska godkänna lokalerna sen är det fritt fram.
Så imorgon börjar vi om igen!
Dom på ur och skur alltså vi ska få gå på dagis i en skola så länge med samma
personal som förr så det är ju bra. Men tråkigt för mig för det är en bra bit bort.
Vi hade dagis 3 min hemifrån nu har vi dagis ca 35-40 min om jag ska gå.
Enklast är om jag tar tunnelbanan 1 station o sen går i kanske 7-8 minuter.
 
Hoooppppppaaaas att dom kan bygga upp den snabbt som attan igen.
 
 
 
Här är skolan

Kommentarer
Postat av: Jessica/Butik Guldkant

Oj, varför brann den?

2013-05-31 @ 16:58:14
URL: http://www.minbutik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0