kista

Stackars mig och Estelle vi är fortfarande lite sjuka.
Estelle hostar hela tiden och jag har fortfarande ont i halsen.
Estelle fick gå hem från dagis så idag har vi varit hemma o kollat på ännu mer teletubbies
och ätit smörgåsar i soffan men vi tog en liten utflykt till kista galleria o träffade Emelie
och åt tillsammans, det är ju ändå fredag!!!
Jag åt persiskt mat som vanligt och Emelie thaimat. Estelle åt upp alla våra rester.
Sen åkte vi hem och Estelle envisades med att hålla sig vaken till halv elva!?
Det är helt sjukt att en ettåring kan va vaken så länge,
Efter att jag har prövat att rulla vagnen ute på promenad, inne i vardagsrummet.
Lagt hennes kudde i soffan framför tv:n inget fungerade. Hon skulle läsa sin bok 
dricka mer välling, känna på alla blommor i fönstret, klappa hunden ja allt.
Till slut somnade hon med huvúdet på min arm och nu soveeeeeeeeeer hon djupt!!
 
Nu åker vi till kista
 
Tommy är på fest hos folksam :)
 
Lite tröttare...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0