rest sig

 
 
Igår var Jojjan hos oss, Vi hann med lunch fika och middag!!
Jag gick upp tidigt igår och gick till jobbet och lämnade
in min önskelista på tider så hoppas att jag får ett bra schema
som funkar men jag kommer lämna och Tommy kommer hämta 
och sen är jag ledig mitt i veckorna också så hoppas allt klaffar
för då blir det super bra!! 
 
Sen kom Jojjan med sallad till oss och en DAIMTÅRTA!
Tja det är ju ändå måndag!
 
 
 
 
Sen gick vi till soffan och la oss i en hög.
Och helt plötsligt så tog Estelle mod till sig och reste sig själv mot bordet.
ÄNTLIGEN!!
Den här veckan har det hänt mycket.
Hon kan sätta sig själv upp om hon ligger ner.
Hon kan krypa snabbt nu och hittar till alla rum
så nu förföljer hon mig när jag går runt i lägenheten.
Eller går på egna turer och letar efter saker.
Och nu har hon även rest sig.
 
 
Bildbevis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0