kulturhuset

 
 
 
Idag har jag och Estelle varit i kulturhuset hela dagen.
Vi åt lunch först med min BFF Yamit som har kommit till Sverige.
Och så kom Anna och Sofia också.
Det var helt jätte god mat om det inte var så att kocken 
hade öst flingsalt i mängder på allt. Jag åt en västerbotten
och kantarellpaj som var jätte god. Älskar paj!!

Jag och Anna är experter på att tajma våra barns sovtider
så vi får alltid äta ifred och sen fikade vi med bebisarna
och matade dom med allt möjligt.
 
Sen när dom hade tröttnat på att fika så tog vi med dom till rum för barn.
Vi har aldrig varit där men det var jätte fint och mysigt.
Det fanns en inhägnad för pyttesmå barn och fullt med böcker.
Och en målarverkstad för alla åldrar.
Så dit ska vi gå igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma,fru, syster och kompis

Gropen känner jag igen, den satt du oxå i när jag var där för ett antal år sedan :)). Vad mysigt ni har det och vad roligt för flickorna! Duktiga mammor!!! Puss

2013-02-21 @ 11:49:50
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0