förskolan

 
 
 
Idag hade jag inga planer alls men som tur var så fick jag 
ett sms från en tjej i mammagruppen som skulle till
öppnaförskolan i solna så jag gick dit och bjöd på min sockerkaka.
Och Estelle blev självständig och kröp runt och drog fram alla
leksaker. Hon är som ett plåster på mig så det tog en timme innan
hon började leka och försvann med dom andra barnen.
 
Det var mysigt. Nu är vi hemma och fortsätter att öva oss på
att resa sig mot möbler. Ibland måste jag hjälpa till lite när
fötterna trasslar ihop sig. Och det är ganska skakigt att våga sätta 
sig ner när man väl har kommit upp!!'
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma,fru, syster och kompis

Milde tid så vacker hon är!!!! Så fin i din klänning :). Jag längtar........pussis

2013-02-19 @ 19:14:34
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0