städa

 
I söndags var Tommy och jobbade igen.
Jag vaknade när dörren slog igen vid åtta och fick värsta städsuget.
Det brukar typ aldrig hända mig. Jag har ungefär 3000 ursäkter till att skjuta på det.
Men jag satte igång. Torkade skåpsluckor, dammade, tvättade, mopade.
Estelle hjälpte till att sortera saker i hennes ugn.
Men till slut blev hon så trött så hon fick kolla på musse pigg på tv.
 
Vi har Disneys kanal för små barn. Verkar vara mycket bra att ha!!
 
Och nu är det ny dagisvecka!!
Dom tycker att hon verkligen har börjat röra sig mera på två ben.
Hon tycker det är lite spännande att gå men hon måste hålla i någon.
Varje månad har vi sagt Nuuu snaaaart kommer hon gå.
Så jag säger det igen förrr nuuuu måste hon väll lära sig :)
Hon har i alla fall lärt sig ordet NEJ. Det är nog väldigt kul att få bestämma
så hon säger nej till att ta på sig pyjamas, ta på sig tröja och fektar
med sina små händer o säger bestämt neeeeej. Det ser gulligt ut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Jag är chockad och har inga ord! Kan detta vara möjligt? Mår du bra? Min lilla prinsessa blir bara vackrare och får mer och mer en egen personlighet även i utseendet.

2013-08-13 @ 21:25:25
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0