goodbye

 
 
Idag åker Emelie till New York City och stannar där ett år.
Troligtvis kanske hon bara kommer hem på julafton annars ska hon stanna där.
Så hon samlade alla sina vänner och sin familj så åt vi på nytorget på söder.
 
Jag tog entrecote med potatis och bea myyyycket gott.
Och sen tog jag liiite efterätt när jag ändå var i gång.
Jätte mysigt ställe och mysiga människor!!!
Hej då Emelie en stund i alla fall. Hoppas du får ett jävla super år over there!!
 
Jag hade tur flr Jojjan kom förbi mig lite spontant innan jag skulle till stan
och eftersom hon snart är klar frisör så hjälpte hon mig o fläta håret.
Det syns inte på bilderna men hon flätade in hela håret jag blev supernöjd!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0