ute

 
 
 
Idag har jag varit ute i solen med Estelle oc Lita.
Det var tomt vid lekplatsen så vi gick dit och gungade
och Estelle har rört vid sitt första löv och det var mycket intressant.
 
Annars har jag gjort en jätte god ugnspannkaka med äpple och kanel
och nu väntar jag på att Tommy ska komma hem och då ska vi skjutsa Lita
till Tommys lilla kusin som är helt kär i Lita. Hon har varit där förut. En gång när vi var 
utomlands och då kom Lita hem stor som en tunna så jag gissar på att Lita trivs
mycket bra hemma hos dom. Så hon får hälsa på där under helgen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Vilket spännande liv när man hittar ett blad :)). Men nu är det väl dags att få skor så man kan röra sig lite.........
Pussis

2013-04-05 @ 19:35:29
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0