Stan häng

 
 
Idag har vi hängt i stan med Emelie som har kommit tillbaka
från 3 månaders resande i Afrika. Nu ska hon stanna två veckor sen åka
några veckor till Kina och Indien. Och Yamit är i Karibien. Så nästa måste
bli min tur o resa bort till solen :)

Men nu är det så fint väder hemma så jag är inte alltför lessen :)
Jag och Lita och Estelle tog en promenad till djuraffären och 
Lita fick en sele och ett nytt koppel i rött.
Hon blev jätte fin och helt galen av lycka när hon såg hur mycket
godis och ben som fanns i affären. Hon blev mutad av personalen
med godis så att hon skulle sitta still när hon provade :)
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det nog nära till första stegen.
Tommy tror två veckor och jag tror en månad.
Hon har börjat släppa taget i en sekund när hon stödjer sig mot en.

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Du ska väl inte klaga, du var ju på Teneriffa! Men du kan ju åka till Vänersborg på solsemester, det är all inclusive :).
Pussa GODINGEN!

2013-04-02 @ 21:07:53
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Men vad skådar mitt södra öga??? En DUK på bordet!!!! Mår du bra??? Pussis :)

2013-04-02 @ 21:08:46
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0