helgen

 
I helgen har vi...
 
 
Ätit pannkakor.. Jag gjorde dubbelsmet för jag tyckte det såg så lite ut.
Jag stekte pannkakor i en timme minst!!! Det blev hur många som helst!!
 
 
Jag har lovat att provåka mc med Tommy så jag prövade ett ställ.
Perfekt match!
 
Vi åkte och tvättade bilen på dagen sen passade vi på att käka thaimat
och åkte hem till Tommys mamma. Dom har byggt ut altanen så
det fanns gott om plats att hänga ute o sola!!
På tisdag ska vi dit och då ska dom smälla upp ett tält
över hela altanen och så har dom köpt en hel gris på pinne 
som dom ska grilla :)
 
Sen hängde vi upp gungan som vi fått av min mammas kompis.
Vi hängde den i ett träd. Den har en tuta i mitten som var mycket poppis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0