dagis

 
 
 
Idag har Estelle fått äta lunch på dagis. Hon åt fisk och potatis med god aptit.
Så imorgon ska hon få vila för första gången. Hoppas det går bra men hon somnar
i vagnen så fort jag hämtar henne så hon är nog så trött att hon somnar där med och
dom får sova i sina egna vagnar ute med en filt över vagnen så då blir det ju lite hemmakänsla.
 
Idag har också två mammor från föräldrargruppen varit här och fikaT.
Jag gjorde en sockerkaka men när jag skulle lyfta upp formen så gick
den i två delar o all smet rann ut. Men jag gjorde en till o den blev bra, det blev
en till ananas upp och ner kaka.
 
Vi gick också till den nya secondhand affären i sumpan.
Jätte fin affär men kläder möbler leksaker som folk säljer på komission där.
Allting var jätte fint där man märker att dom sorterar bra där.
Ska nog gå tillbaka o handla lite där. Man märker att Estelle åt lunch på dagis själv
för både byxa och tröja är det lunch på så jag måste nog ha ganska mycket ombyten!
 
Här är deras blogg.
http://barnmode.bloggo.nu/
 
 
 
 
Här är dom nya "Pinnarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0