svensexa

Idag är det Roberts svensexa så vi damer har hållt oss undan 
och åt frukost hos Lina och sen gick vi till sundbyberg för att
köpa mössor, jag har ingen mössa till Estelle så jag fick bakläxa!!
Jag köpte en enkel svart randig som hon kan ha så länge tills
jag hittar nått annat roligt.
Till slut hade alla köpt mössor då gick vi hem och bebisarna lekte.
 
Nu har dom skjutit paintboll och kört folkrace med Robert 
och nu är alla här och ska dusha och sen ska dom vidare ut
och jag och Estelle och hundarna ska beställa sallad från pizzerian
och mysa till körslaget tillsammans!!!
 
 
Novalie som är Tommys gudbarn snart. Jag åker på hans macka och blir
halvgudmor?? :) här med sin nya mössa
 
 
Ella med sin fina pälsmössa som hon ska ha när vi är ute och går i vinter!!
 
 
Estelle tog av sig sin mössa men hon har på sig sina fina kläder som
hon har fått av mormor TACK SNÄLLA dom var verkligen superfina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0