maat

 
 
Nu har jag varit duktig och lagat min första barnmat!!
Jag har kokat morötter potatis och palsternacka och sen mixade jag 
med lite smör i en mixer. Jag blev så nojig att det skulle va bitar i så jag passerade 
allt sen i en sil så köpte jag små små frysboxar på 2 dl som man kan micra.
Estelle har provsmakat och det blev klart godkänd.
Jag smakade också och det var väldigt sött och smaklöst Mums!!
 
Vi har också bytt ut babyseat på tripp trapp stolen så nu sitter hon 
i den som en riktigt stor tjej :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Vad duktig du är!!! Det blir mumma för Sessan! Sicken stor tjej som kan sitta så fint:) Vad jag längtar!!!! Pussis

2012-09-23 @ 21:23:54
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0