söndag

 
 
Söndag gör vi nästan alltid samma sak.
Vi städar lägenheten och badar bebis och hundar om det behövs
och så storhandlar vi och annat nyttigt.
Sen på kvällen kan man slappna av och njuta av hur duktig man har varit.
 
Vi var på prisxtra och handlade och då hittade vi chailatte kapslar
till våran tassimo gissa om vi blev glada och köpte ett helt lager!!
 
Sen åkte vi hem och jag gjorde lite ny barnmat 
Jag mixade lax ärtor och palsernacka med lite mjölk och smör.
Vi har test ätit och hon var mycket nöjd.
Men å andra sidan så har hon aldrig tackat nej till nått
och inte heller visat tecken på att nånsin bli mätt.
Ett matvrack med andra ord!!
 
 
 
Jag har också målat namntåget som Lina köpte åt mig i Spanien
Det var i trä så nu när jag var på panduro så köpte jag lite färg och målade.
 
 
Jag har tänkt att leksakerna inte ska ta över våra liv men jag ger mig
och hon har nu fåttt en plats i vardagsrummet. Förrut så plockade jag 
alltid bort allt på kvällarna men nu får det va!!
 
Jag köpte en jätte fin murgröna och en kruka till det
sen kan man köpa värmeljushållaren som man 
sticker ner i jorden bara. Jättefint blev det!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Hon är så lik sin mamma när hon var i den åldern, aldrig mätt! Men hon ser lite fundersam ut på fotona, var det inget kul att bada? En bra idé att ha lekrum även i vardagsrummet, lika gjorde jag med dina leksaker. Är det en bricka på golvet?
Puss

2012-10-07 @ 19:40:15
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0