sjuk

Jag vaknade till snörvel ljud från spjälsängen och när jag tittar
ner så är det en trött och snorig Estelle.
Så vi stannar hemma idag och båda två har fortfarande 
pyjamaserna på. Till och med när vi skulle till ica för att köpa
frukt och lunch så satte vi på oss ytterkläderna över pyjamaserna.
Det är ungefär på den nivån vi ska hålla oss idag tänkte jag. 
 
Estelle har sovit nästan hela dagen så jag har kunnat lata
mig som bara den och surfat på datan och pratat i timmar med Yamit.
 
 
Jag har missat att gå på 6 månaders kollen så imorgon har vi tid på bvc
Sen är det hjärt och lung räddning med mamma gruppen men jag ska 
nog hoppa över den, känns taskigt o smitta ner alla bebisar.
 
Nu väntar jag på att hon ska vakna så ska vi ha fruktstund!!
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Hon ser lika glad ut som alltid! Vad är lite snor! Ingenting för en go tjej! Pussis

2012-10-16 @ 22:52:53
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/
Postat av: Jessica M

Krya på er i höstrusket. Förkylning är aldrig kul!

2012-10-17 @ 12:08:38
URL: http://www.minbutik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0