friends arenan

 
 
Ihelgen jobbade jag på invigningen av friends arenan
Den visades på tv också tur det för jag varken hörde el såg ett smack.
Jag jobbade i köket och det var länge sen jag gjorde det sist så
det var både läskigt och roligt att sätta på sig kock kläder igen.
 
Vi gjorde en kalltallrik med svenska smacker och sen dessert fat
med tre olika små sötsaker. Sen satte vi på oss såna där lååånga
vita kockmössor och så stod vi inne i VIP rummet och delade ut tallrikar
till höger och vänster och fyllde på mat. Jag började kl 13 och tog min rast
20.30 så jag trodde jag skulle svimma av hunger men det gick.
 
Här är en bild på mig inte så smickrande men rolig ändå
för den här ligger på friends arenans personals sida.
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Vad duktig du är!!! Du är ju kändis nu, charmigt kort :)
Puss från en stolt mamma

2012-10-29 @ 20:06:12
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/
Postat av: Jessica M

Så roligt att du jobbade där, mni måste verkligen haft häcken full. Såg lite av invigningen å tv. Var inte särskilt impad, maten var säkert tusen gånger bättre! ;-)

2012-10-31 @ 11:48:34
URL: http://www.minbutik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0