fika

 
 
Idag var det sångstund i kyrkan i solna.
Jag började packa ihop oss ungefär två timmar
innan vi skulle gå men ändå hinner jag alltid till
alla sångstunder i sista sekund.
Men det var mysigt och två mammor från
mammagruppen var där så bebisarna lekte efteråt
och när vi rullar ut därifrån så tok sover Estelle och
det var perfekt tajmat med min fika i stan med Anna.
 
Våra bebisar sov och vaknade samtidigt sen satt dom o 
bankade och drog i alla saker dom kunde få tag i.
Vilken frihet att kunna sätta Estelle i en barnstol nu mera!!
 
Nu är jag helt slut så nu blir det knäckemacka och tv.
Tänk att vi fick barn nästan samtidigt!!
Här är Sofia 5 månader
 
 
Estelle 7 månader
 
Strumptjuven!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0