fika

 
 
 
Idag har vi haft mamma fika.
Jag och tre andra mammor träffades och fikade hemma hos
en av oss och så fick barnen leka och det bjöds på majskrokar.
Alla bebisar lekte med varandra och klättrade på varandra och drog
i varandras strumpor och hår och alla ska alltid ha samma leksaker.
 
Efter två timmar med mat o lek så är alla barnen trötta.
Jag tror att alla somnade så fort vi kom ut i friska luften igen.
Nu har jag fikat, bebis lekt, lägenheten är ren o fin. 
Så nu äter jag chicken bits igen för det var så gott och så
väntar jag på att nybyggarna och greys anatomy ska börja
så jag äntligen kan få sätta mig i soffan. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Det är som det ska vara :)). Skönt att slänga sig i soffan efter denna dag :)
Puss älskar dig!

2012-10-24 @ 21:19:09
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0