fika

 
 
Igår åkte vi till stan 
och fikade med Anna och Sofia i gallerian.
Det finns bra fik för två barnvagnar där, vi har blivit något av experter
på att hitta fika platser som är barnvagnsvänliga.
 
Vi åt muffins och drack te och matade våra barn med
majskrokar och gröt. Dom var helt slut när vi kom fram
men sen efter det var det full fart men jag måste ändå säga
att vi kunde fika som vanligt fast vi hade två vakna bebisar 
och tre timmar senare åkte vi hem.
 
När jag kom hem var det strömavbrott i filmstaden
så jag bar upp bebis väskan och lite kylvaror 
jag hade handlat och sen tände jag 136 olika ljus
i lägenheten för det var helt nattsvart.
Cirka 20 minuter efter att jag tänt verkligen ALLA 136
ljus så tänds allt igen men det var väl lika bra
så jag och Tommy kunde sleva i oss tomtegröt i soffan sen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Vad mycket ljus du har :)))) jag hade gärna varit en liten fågel som tittade:))
Krama Anna och Sofia!
Puss

2012-10-28 @ 18:14:49
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0